close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בפסח הזה קונים בריכות לילדים

מערכת שורשכח ניסן, תשעז24/04/2017

זה בדיוק הזמן לבחור אטרקציות שיעבירו את זמנם של הזאטוטים בהנאה גדולה

תגיות:

גם השנה, כמו בכל שנה, האביב מביא איתו טמפרטורות גבוהות במיוחד שגורמות לנו לתהות אם העונה הזו אכן קיימת. השמש זורחת במלוא הדרה, החום עולה והמזגן מתחיל לעבוד קשה הרבה לפני השיא של יולי-אוגוסט. זה גם הזמן שבו הילדים משליכים את המעילים לפינה נידחת ויוצאים אל הגינה שהייתה מושבתת בחודשי החורף הקרירים והגשומים. בימים האלה, שבהם הם מבלים בחוץ הרבה יותר, יש כמה דרכים טובות במיוחד להפוך את השהות באוויר הפתוח לנעימה הרבה יותר, ובראשן הבריכה הביתית המושלמת. 

הכינו את החצר לקיץ

בין אם החצר שלכם מאובזרת ומוכנה לקראת הקיץ, ובין אם התעלמתם ממנה באלגנטיות כל עוד היה קר מכדי לשהות בה, הגיע הזמן לנער את האבק, לכסח את הדשא ולהתכונן כמו שצריך לעונה החמה ולחופשה הגדולה. זה בדיוק הזמן לבחור אטרקציות שיעבירו את זמנם של הזאטוטים בהנאה גדולה, ואם תרצו לגרום להם גם לזוז ולשחרר אנרגיות, טרמפולינה לחצר היא פתרון מצוין. רגע אחרי שיסיימו לקפץ ויחפשו את הדרך האידאלית להתקרר יוכלו לשכשך רגליהם בבריכה. כדי שהרגע הקסום (והמצנן) אכן יגיע, יש כמה נושאים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת. 

כך תבחרו בריכה לילדים

לא מעט בעלי בתים ודירות קרקע כבר מצוידים היטב לקראת הקיץ, ואם תערכו סיור קצר בין הבתים תגלו היצע בלתי נתפס של בריכות לילדים. כדי שתוכלו להכניס לחצר שלכם בריכה מתאימה חשוב שתדעו מראש איפה היא צפויה להתמקם, ומה גודל השטח המיועד לה. התכנון הזה יעזור לכם מאוד ויצמצם לא מעט טעויות. כך תוכלו לבחור בריכה שתשתלב היטב בחלל ולא תהפוך את הגינה לצפופה במיוחד, וגם תהיו בטוחים שאתם רוכשים בריכה בטיחותית ומתאימה לגילם של הילדים. המגוון הרחב כולל גם חומרים שונים, וכך אתם יכולים להתחדש בבריכה מתנפחת קטנה יחסית או בבריכה גדולה יותר, מלבנית או עגולה, מ-PVC ומחומרים אחרים. 

תכנון לטווח הארוך

טיפ אחרון וחשוב במיוחד: חשבו קדימה. בריכה שמתאימה לפעוטות אבל לא לילדים גדולים יותר עשויה לצאת מכלל שימוש מהר מאוד, ובוודאי שלא תתאים לאחים הגדולים יותר. בריכה גדולה במיוחד תדרוש מכם גם תחזוקה גבוהה וצריכה משמעותית של מים. לכן מומלץ לחשוב עוד צעד קדימה, להצטייד בכיסוי מתאים שיעזור לכם לשמור על ניקיון המים ולצמצם עלויות, ובעיקר לחשוב גם על בטיחות הילדים כשאתם מסובבים לרגע את המבט.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה